Goder afton.


Nu har alla gått och lagt sig. Bara jag och mina ryck uppe. Det är varmt nu. Skulle kunna liknas vid en slags norsk tropisk värme, om det nu hade funnits nåt tropiskt här. Jag hittade världens vackraste skor idag, i storlek 36, så dom fick stå kvar.

Dessa raffiga kvinnor har idag gjort byn osäker.

Mysiga kläder provades på Monkan.

Läckra hattar provades på Ankan.

Denna turbaninspirerade militärkreation ville jag ha.

Sanna framför hennes och Tonys blivande villa. Flott eller?

En gammal gubbe.

Självklart fikades det med den obligatoriska gulrotskakan.

San och hennes drömbil.

Nu pallar jag inte mer. Det är en dag imorgon också. Förhoppnningsvis en solig sådan.

Tja
/An

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0