Jensas inlägg: I Norge hos Familjen med Familjen

Här sitter man i Oslo, Ole Bramseruds hemstad. Jag, mor och far kom hit i lördags och har haft en liten tid här med Annas nya familj; hennes hustru Malin och deras gemensamma barn Fanny. Vi har haft ett par mysiga dagar och jag sover i en härlig våningssäng. Vi var på ett Hoppställe, kommer inte ihåg om det var Holmakoppen, Hopparekollen eller hur det var. Men det var ball utsikt. Ballt att folk åker skidor ner för det där guppet, vilken kick det må vare! Vi har även besökt nakenparken, slottet och idag har jag och Anna varit med mor och far ute och ätit; det var deras Pärlbröllop. Imorgon tar vi med oss Malin och Anna hem och stackars Fannsan blir själver här. Men det kommer säkert bli jättebra ändå, en kram till dig Fannsan! Kram /Bensa. Ps. jag lägger in bilder...
Hotellfrukost första morgonen!
Anny och Fanna
Bevarat sedan Vikingatiden
Frognerparken
Kvinnan och barnet
Vågarna
Familjens rum!
Har du lust på ett åk?
30-årig bröllopsdag!
Snart 20 år tillsammans!
Pullbertos första motorcykel
Färgglad lasagne

Bidé-chefen
Malla-Guldlock och Grinet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0