Monday monday, can't trust that day.


Efter en utebliven utgång i lördags var jag ganska lättövertalad igår när Malla och Sebastian började prata om Blå. Så vi drog dit och det blev lyckat! Vi hann se lite av jazzbandet innan dom lämnade scenen, sen dansade vi bland alla läckra män (eller?). Vi hann även med att se det lojaste av loja innan det var dags för Den Långa Vandringen. Vi hade flera kilometer att gå och jag kom helt plötsligt på att jag inte orkade gå en meter till utan helst av allt ville lägga mig och sova lite. Men Malin drog mig hem, och visst så här i efterhand kan jag känna att sängen kanske var ett bättre alternativ.

Idag har Malen jobbat medan jag och Fannsan har varit en sväng i parken och lapat sol. Som ni ser på inlägget nedan blev det även tid för lite shopping. Det är ju rea än så man kan få mycket för bara några hundralappar, vilket gillas mucho. Så firade vi att det var måndag och att Fanny lyckats på jobbet så vi käkade ute idag igen. Nice.


Fanny fuskade.


Inte jag!


Fanny övar "Tittut" inför höstens jobb i barnehage.

Nu: Paradise, kaneleboller, té och smoothies!

/Annoja och Snigelfannsan


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, ser jag en ceasarsallad? :) MUMS

2010-08-19 @ 16:46:00
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Anonym

haha, det stämmer sandra. godaste!

2010-08-19 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0