Det är ett hektiskt liv


Ja, nu har jag börjat komma in i stressen. Det känns.. gött faktiskt! Började på ett nytt jobb i tisdags, ett äldreboende, ligger bara runt knut'n. Så jag spenderade min lediga dag där och så även min lediga kväll igår. Idag åkte jag hemifrån 6.20 för att jobba på Smarta Klubben, kom hem vid 13, gick till MABO för brandutbildning 20 minuter senare, kom precis hem och ska njuta av mina 90 lediga minuter innan det blir jobb hela kvällen. Nice. Ännu mer nice blir det i augusti med skatteåterbäring samt 2,5 månaders lön. Synd bara att dom kommer gå åt till skulder och räkningar. Funderar på att jobba kvar här till hösten, dvs åka upp några helger då och då om jag hinner. Sugen på para, så att säga.

Nu ska Fannsan och jag kolla film och mysa. Och så litta jordbaer och lyxyoghurt på det.






 Bara Malla Balla som saknas för att allt skulle vara perfekt!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0