WEE!

JAG KOM IN!!! Fick reda på det igår. Konstigt att det skulle ta så lång tid att komma på ett så enkelt beslut, och när jag väl kom på det så var det såklart inte säkert att jag skulle hinna i tid... Men det gjorde jag och nu väntar Sjuksköterskeprogrammet till hösten. Jag är verkligen extremt glad för detta och hoppas att pluggenergin kommer fortsätta i minst tre år till. Det klart den kommer göra. Kommer bli kjempegrei det här! Första gången sen gymnasiet som jag vet vad jag kommer göra mer än ett halvår framåt. Trodde aldrig jag skulle säga det, men det känns otroligt skönt.

Det har varit dåligt med bilder dom sista dagarna, men jag snor en från vår kära kollega Anton, för att lighta upp det litta här.

Helt sjukt vad det åskade igår natt! Jag vaknade av att världen höll på att gå under, trodde jag. Det ösregnade, blixtrade typ 5-6 gånger på 10 sek, och det såg ut som en orkan ute. Har aldrig varit med om något liknande åskväder! Är det inte åskan som väcker en, så är det vampyrer eller Mallas prat i sömnen, haha.

Nu ska jag steka pannkakor till dom underbart hurtiga kvinnorna som snart kommer hem efter en spring(?)tur runt sjön.

/Annoja

Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbart Anna :), så himla kul att du kom in..hoppas att vi ses snart :)..Många kramar

2010-07-15 @ 11:13:06
Postat av: bensa

USCH! Vad läskigt det ser ut. Saknar dig, Bidé! KRAM! Ps. Johan hälsar också med en kram!

2010-07-17 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0