Dags att gå i ide?

Klockan är 21:21 och jag ska snart gå och lägga mig. Jag är inte skapt för denna årstiden. Jag överdriver inte när jag säger att jag är KONSTANT trött. Jag vill inte klaga, vi människor är ju jävligt bra på det. Att klaga. Vi klagar ju på än det ena, än det andra, men ja. Jag mår inte riktigt bra av det här.
Idag fick jag och min kollega ordentligt med beröm av en förälder, han var så imponerad över att vi tar hand om åtta knoddar helt ensamma dagarna i ända. Jorå så atteh. Tack, det är påfrestande. Absolut. Jag börjar bli sliten men försöker att inte känna efter för mycket och jag börjar faktiskt förstå varifrån småbarnföräldrars trötthet kommer. Barn är påfrestande, men ack så underbara ibland.
Julen är nära, och jag har nog aldrig längtat så här mycket efter en jul någonsin tidigare. Det kommer bli helt fantastiskt bra!
(Det tog mig hela elva minuter att skriva det här.) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0