snartsnartsnart

Om 24 timmar (dvs om SJ håller tiderna) så är vi återigen samlade, Oslofamilen. Världens bästa Anna och Malin kommer alltså hit. Utan dem hade den här bloggen aldrig funnits och utan dem hade jag nog faktiskt aldrig bott här. Det var ju med dem allt började.
Vi hade en helt fantastisk sommar tillsammans, men 17 augusti lämnade de mig för studier hemma i Sverige. Dom fattas mig såklart, men när det känns deppigt brukar jag tänka på alla fina minnen vi har tillsammans. Ni är oslagbara!

Faktum är att det enligt min mening inte finns en enda vettig bild på oss tre tillsammans. Det får det bli ändring på i helgen!
Härrå, hörs om ett par dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0