Söndag (kanske världens mest deprimerande rubrik?) och detta blir ett inlägg utan bilder

Helgen har bestått av att träna, äta och sova. Jag trivs! Jag älskar Huitfeldts gate och är så glad och lycklig över att jag får bo här. Igår gjorde Sara fajitas till mig och sen åt vi popcorn och pepparkakor (för femtioelfte gången denna veckan), och drack varm choklad. Sen bjöd Siri på brownies och självklart kunde jag inte tacka nej till detta. Somnade mätt och belåten och träningen satt där den skulle idag. Kan även medge att jag kände i hela min kropp att jag spinnade igår. Aj mina ljumskar!
Nu ska jag hoppa in i duschen för ikväll blir det födelsedagsmiddag för Saras vän. Hoppas ni har en fin söndag!
(Nu är det knappt sju veckor kvar till jul. Älskart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0