Torsdag snart fredag

Ibland känns det verkligen som att mitt jobb enbart går ut på att byta bajsblöjor. Igår slog bebisarna rekord. Tänk er själva sex barn som bajsar tre gånger vardera. Allt detta inom loppet av sex timmar. Palla!? Är detta meningen med livet?
Denna veckan har verkligen satt mitt tålamod på prov på många sätt och vis. Nästa vecka åker jag HEM och det ska bli SÅ skönt. Det känns som semester även om jag har tusen saker att göra (som vanligt när man inte varit hemma på ett tag). Nu saknar jag alla. Mer eller mindre. Kram

Kommentarer
Postat av: annoja

haha förlåt men jag kan inte låta bli att skratta åt dom första meningarna, lite tragikomiskt sådär. bra skiva du. :P (datorn stängde av sig o msn igen btw) saknar di fannsan! ses snaaart! KRAAAM

2010-10-14 @ 21:55:15
URL: http://annojas.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi längtar oxå!KRAMAR

2010-10-14 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0