Barely alive

Ikväll har Sara den rara klippt bort mina tovor och ni fattar inte vad bra det blev! TACK SARA!
Hemresan blev inte riktigt som jag planerade. Trikken sket i mig och körde vidare och jag tyckte att det var alldeles för sent och kallt för att stå kvar där i 25 minuter och vänta på nästa, så jag högg första bästa taxi. Väl hemma och utanför min dörr vill inte mitt kort fungera. Vi kör till Joker (närbutik) men där har de precis tömt sin safe så jag går därifrån i hopp om att kunna ta ut pengar på minibanken en liten bit därifrån. MEN. Det fungerar inte heller. Jag börjar grina för jag vet ju att jag har pengar på kortet. Jag ringer min roomie Steph men hon svarar inte. (Vid det här laget är mina kinder genomvåta av krokodiltårar). Till sist ringer jag min roomie Bea (Förlåt Bea, hoppas att dejten gick bra ändå.) Hon räddade min kväll ska ni veta! Som en ängel från ovan kom hon springandes ut genom porten med pengar i sin hand.
Ikväll somnar jag ovaggad..klockan ringer 05:50 och vårt toalettpapper är slut, och jag som hatar att göra nummer två på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0