Namnam

Nu får det vara färdigbölat. Hela dagen idag har jag sett fram emot kvällen/natten/morgondagen. Vid klockan 23 ikväll skulle jag nämligen infinna mig på nattbussen till Uppsala och min fina Malin, men ICKE. Biljetterna var slut. Sold out. Så går det när man är dum som jag och inte bokar resan i tid. Men vadå, jag trodde inte att folk gillade att åka nattbuss i typ åtta timmar?
Nu har jag tröstätit sushi. Och. Det måste ha varit den godaste sushin jag ätit. Någonsin! Tack Bea för tipset. Maido, släng dig i väggen!

Kommentarer
Postat av: Malen

ÅH FINA! SYND SYND SYND! Men vi löser det på något sätt. Roligare att du kommer hit när jag är kry också! <3<3<3

2010-09-18 @ 12:41:44
URL: http://coconutforfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0