Sjuk men glad

Masade mig iväg till jobbet med fortsatt ömma leder och en hosta som heter duga, men vad gör väl det när man kommer dit och det första man möts av är barn med stora leenden som utbrister "heeeeeej fanniii!" och som är underbara hela dagen. Idag har varit en sådan dag. Jag tror till och med att jag glömde bort min sjukdom för ett tag.
En tråkig sak som vi fick reda på idag är att ett av barnen ska sluta. Redan imorgon. Snacka om separationsångest. Det är väl lustigt det där egentligen, hur fort man fäster sig vid vissa människor...och den här lilla krabaten kan ju knappt ens prata.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad är det för PRICK du har i ansiktet?mullekorven min.

2010-09-13 @ 19:02:26
Postat av: fannsan

vilken prick? jag ser ingen..du har en fluga på din skärm mullemor!

2010-09-13 @ 21:40:48
URL: http://mammapappabarnioslo.blogg.se/
Postat av: chris

jag ser den! den var fin!

2010-09-13 @ 23:24:55
URL: http://blusajd.wordpress.com
Postat av: fannsan

haha den är skitful men den är på riktigt och försvinner förhoppningsvis inom ett par dagar.

2010-09-14 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0