Håller med föregående bloggare...


Varför lär man sig aldrig? Lördag, söndag och måndag spenderas bäst i solen om man heter Anna Jansson. Nu är hon röd och det bränner på kroppa.

När Lovisa fyllde år för ett par veckor sen fick hon en roadtrip av mig, Jenny och Jasmina. Igår var det äntligen dags och vi kidnappade kvinnan ifråga vid 9tiden. Med en jacka över huvudet och ett extra varv i Kalmarrondellen hade hon ingen aning om vart vi skulle. Jennys ledtråd "tok" var för svår, men min "Långben" var visst för lätt...


Öland, pass opp!


Lovisa var lycklig!


Obligatorisk gruppbild.

Vi hann med 2 slott, grill och sol på stranden och ett Borgholm med strosande i sola och ett besök hos Tim på Glasscafét.

Idag har jag varit duktig och gjort klart halva mitt paper, lagat mat, strukit kläder och tränat. Nu blir det Greek. :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0