Yabbadabbadooo

Okej, så nu är hela familjen medveten om att bloggen är uppdaterad. Jag fick lämna ett litet klurigt spår i Annojas blogg och efter det tog det inte så lång tid innan hon förstod vinken, eller så råkade hon helt enkelt gå in på mammapappabarn först och sen förstå mitt budskap. Grymt i alla fall!
-
Tänker att det nu kommer bli en hel del bloggande från varsitt håll innan vi alla möts upp så fint med Fannsan där i början av juli. Annoja och jag kan i och för sig hålla de svenska ställningarna redan nu och tillsammans från början av juni. Tänkte på det innan idag förresten hur jävla skönt det ska bli att komma till Småland. Uppsala är inte värt något alls just nu faktiskt. Bara massa saker som måste göras, trist!
-
Fick för övrigt ett sjukt bra tips för morgondagen av en kvinna på myrorna. Promenaden kommer går till Vaksalatorg kl 7.00 för att ta del av alla de second-hand-godbitar som finns på loppisen där varje lördag. Det är galen åtgång så därför måste man vara där tidigt. Sjukt fett och otroligt konstigt att jag inte varit på den tidigare. Man har ju ändå bott här i två år..
-
Dags att gå och dra en fredagsfräckis!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0